Ahad, 14 Julai 2013

Andai aku jatuh cinta :') ...

Assalamualaikum :)


In your eyes is where I see my future shining. It’s you that I’ve been waiting for… <3 - Michael Bolton

Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang mampu hargai cintaku . Berikan cintaku kepada seseorang yang mampu berada disisi ku :') kerana sesungguhnya aku tak mahu merasai peritnya hati apabila aku hanya bertepuk sebelah tangan . Jika aku memang sayangkan dia , berikan aku kesempatan dan peluang untuk menunjukkan sayangku ini kepadanya . Dekatkanlah hatinya dengan hatiku agar aku tahu isi hatinya . Jika cinta itu anugerah , janganlah engkau sakitkan hatiku ini jika namaku tiada dihatinya ...



Missing someone is part of loving them.  If you’re never apart, you’ll never know how strong your love really is… <3

Dan jagalah dia dikala penjagaanku tak sampai padanya :') . Sayangi dia kala rasa sayangku tak mampu merangkulnya dalam dakapan yang nyata . Perhatikan dia kala perhatianku tak terangkum dalam kata yang sahaja kerana Engkau punya segala yang ku tak punya . Kerana ku ingin dia bahagia dan jika aku tak mampu membuat dia gembira , engkau anugerahkan dia seseorang yang mampu membahagiakan , menjaga dan memimpin dia ke jalan yang engkau redhai :') . 



…& every night before I go to sleep, I’m praying that soon you’ll be here with me. <3 - Heaven: Nu Flavor

Andai aku bukan untuknya dan andai aku bukan jodohnya . Maka berikanlah ganti yang lebih baik buatnya . Berikanlah dia insan yang benar-benar terbaik buat kehidupannya . Insan yang mampu memimpinnya ke syurga-Mu . Dan bantulah aku untuk memperbaiki diriku agar aku kukuh dalam mencari cinta-Mu ..



…& even though I know how very far apart we are, it helps to think we might be wishing on the same bright star. <3 - Somewhere Out There: James Ingram


0 orang komen, klik sini for komen :):

Catat Ulasan

Name:
Email Address:

Form provided by Freedback.
 

Pink Transparent Star